2019年7月4日 星期四

浪漫西餐廳

我地去完九龍公園放電,一時之間真係諗唔到想食d咩,行行下見到有間特色小店,門外佈滿綠色植物,餐廳入面燈光昏暗,雖然地方不大,但環境舒適,近門口位置座位有一排窗口,最適合同朋友飲杯傾下計,感覺置身於中上環既浪漫西餐廳






我地點左2杯飲品,紐西蘭托托蜆同脆蟹肉薯丸,平時多數都係食青口,今次試托托蜆真係喜出望外,又大隻又鮮甜,可惜無配上麵包。Ronnie 最鐘意就係呢個蟹肉薯波波,炸得香脆又唔會太乾👍🏻





意式香草烤雞意大利飯好健康,比較清淡,好岩Ronnie口味,配上嫩滑雞胸肉,

全晚最高水準就係焗慢煮特級肉眼,一上枱已經好香,焗到外脆內軟,肉味濃又夠juicy ,以呢個價錢黎講,真係好抵食,我地再加左錢要多一份粟米。



烤焦糖菠蘿🍍,菠蘿烤過之後更鮮甜多汁,而菠蘿嘅糖分被燒到微焦,增添了陣陣焦糖香,更添層次。


雖然係小店,服務態度好好呀,同時照顧小朋友既需要,上菜時間都快, 又主動幫我地換碟。下次我想淨係同爸爸黎拍拖,好好談心一下
@flaneur_beer_grill
#flaneur
#hkfoodies #girlsssstory #Happyhour

沒有留言:

張貼留言